Најчесто поставувани прашања
Како може да аплицирам за е-банкарство за правни лица?
Потребно е да ја посетите најблиската филијала на Халкбанк и да аплицирате за електронско банкарство за правни лица, преку пополнување на формулар. Се доставува посебен формулар во кој одбирате најава со ЛИБ, најава со токен или поврзување на КИБС или Телеком сертификат, како и потребни привилегии за секоја сметка и за секоја фирма за кои е потребен пристап. Формуларот е достапен и на веб страната на Халкбанк АД Скопје, на следниот линк
од каде можете да го превземете и пополните, а потоа да го доставите лично во најблиската филијала. Доколку Вие не сте овластено лице во фирмата, потребно е да обезбедите полномошно од овластено лице. По аплицирањето во филијала и потпишување на договор, ќе Ви биде испратен ЛИБ код на емаил адреса најдоцна до утрешниот ден или ќе Ви биде изработен токен со соодветен ПИН код во текот на неколку работни дена. Подетално упатство се наоѓа на следниов линк
Колку изнесува надоместокот за користење на електронско банкарство за правни лица?
Користењето на услугата електронско банкарство за правни лица подразбира испраќање на ЛИБ код кој чини 1500 МКД и нема рок на важност, изработка на токен кој чини 2000 МКД со рок на важност од 3 години или поврзување на токен издаден од овластен издавач на сертификати (КИБС или Телеком) кое чини 500 МКД.
Тарифник (.pdf документ)
Каква документација е потребна?
Барање за користење на електронско банкарство за правни лица.
Договор за користење на електронско банкарство за правни лица.
Потврда за примопредавање на токен (доколку аплицирал за токен).
Дали при најава со ЛИБ можам да ги имам сите привилегии?
Да. При користење на сервисот електронско банкарство за правни лица можете да ги имате сите привилегии (увид, креирање и плаќање), независно од начинот на најава.