Грижа за клиенти

Грижа за клиенти

Задоволството на нашите клиенти е наша главна цел. Овој принцип ги води сите наши активности и се применува во нашите секојдневни ангажмани. Клучните елементи се транспарентност, висококвалитетни услуги и здобивање на лојалноста на клиентите на долг рок. Нашите различни производи и услуги се секогаш присутни на пазарот со цел да ги задоволат барањата и потребите на клиентите.

Сепак, може да има случаи кога задоволството на нашите клиенти не е на очекуваното ниво и ние правиме напори да се надминат ваквите ситуации низ понуда на соодветни решенија. Ние, како доверлив партнер секогаш сме отворени да ја примиме Вашата благодарност, барање, поплака или сугестија, со цел да се обезбеди задоволството на клиентите.

За оваа цел можете да не контактирате преку:

  • со пополнување на формуларот за контакт
  • по пошта до:
    -Халкбанк АД Скопје
    -Дирекција за контрола на квалитет Св. "Кирил и Методиј" бр.54, 1000 Скопје
  • користење на Брошура за поплаки
  • повикување на следниот телефонски број: +389 2 3240 800

Ве молиме прифатете ја нашата благодарност за тоа што го споделивте мислењето со нас и што придонесувате да напредуваме во успесите.

Со почит,
Халкбанк АД Скопје

Приватност

Изјава за приватност и заштита на лични податоци

Оваа изјава:

  • дава опис на личните податоци кои ги обработуваме,
  • начин на кој ги прибираме податоците и зошто,
  • како податоците ќе бидат искористени, кои податоци можат да бидат откриени и зошто,
  • како податоците може да бидат коригирани или избришани,
  • мерките кои се преземени за заштита на податоците и
  • процесот и контакт информациите кои можат да ги користат клиентите со цел да постават пашање, изразат интерес или загриженост, поднесат поплаки и сл.

Лични податоци? 

 

Личните податоци се однесуваат на секоја информација за нашите клиенти, при користење на услугите на ХАЛКБАНК. Лични податоци, вклучувајќи, но неограничувајќи се: вашето име, поштенска адреса, телефонски број, e-mail адреса и матичниот број. Банката ќе ги третира Вашите лични податоци како доверливи и ќе се однесува со нив во согласност со Законот за заштита на личните податоци и неговите подзаконски акти.

Цел на прибирање на лични податоци 

 

Кога ни доставувате лични податоци, истите ги користиме за да одговориме и да ги обработиме вашите барања и да ви овозможиме да пристапите до одредени информации или понуди. Дополнително, со цел да ја зајакнеме нашата врска со клиентите:

  • може да зачуваме или обработиме лични податоци и истите да ги споделиме со останатиот дел од групацијата Халкбанк, со цел подобро да се разберат вашите деловни потреби и како да ги унапредиме нашите продукти и услуги, или
  • Банката (или трето лице – овластен подизведувач, во наше име) може да ги користи личните податоци, да ве контактира за понуда на Халкбанк, со цел поддршка на вашите деловни потреби и спроведување on-line истражување за подобро да се разберат потребите на нашите клиенти.

 

Доколку изберете да не се користат вашите лични податоци за поддршка на нашите односи со клиенти (особено директен маркетинг или истражување на пазарот), Банката ќе го цени вашиот избор. Ние не ги продаваме или на друг начин промовираме во поглед на маркетинг вашите лични податоци.

Директен маркетинг 

 

Повремено, може да ве контактираме преку e-mail, пошта, телефонски повик или СМС порака, со цел да Ве информираме за нашите продукти и сервиси, или за специјални понуди и промоции кои  сметаме дека може да бидат од ваш интерес. Во секое време може да не известите доколку не сакате да бидете контактирани за цели на директен маркетинг со повлекување на вашата изјава  во некоја од нашите филијали, така што вашите лични податоци веднаш ќе бидат избришани од базата на податоци, од контакти за директен маркетинг.

Повлекување на Вашата изјава

Доколку сакате да ја повлечете вашата изјава за согласност за користење на лични податоци, за потребите на директен маркетинг (преку средства за комуникација или воопшто), ве молиме посетете некоја од нашите филијали и поднесете нова изјава.

Грижа и ажурирање на личните податоци

За спроведување на нашите деловни обврски, Банката смета на личните податоци кои ги чува. Затоа, многу е важно личните податоци да бидат точни, комплетни и ажурирани.

Доколку забележите дека одредени лични податоци кои Банката ги чува за вас се неточни, ве молиме контактирајте не веднаш и истите ќе бидат веднаш коригирани.

Пристап до лични податоци од поединци

Можете да пристапите до повеќето од личните податоци кои ги чуваме за вас на начин што формално ќе не контактирате во некоја од нашите филијали.

Можно е да биде предвиден паричен надомест во однос на пристапот до личните податоци за да се покријат трошоците кои би биле направени при обезбедувањето на бараните информации.

Пристапот до лични податоци може да биде одбиен во одредени околности, како на пример, доколку конкретните лични податоци се однесуваат на претходно започнати правни постапки или доколку барањето за пристап е несериозно или предизвикува потешкотии.

Сигурност на личните податоци

Сигурноста на личните податоци ни е важна како на Банка и затоа преземаме технички и организациски мерки за да ги заштитеме личните податоци од злоупотреба, загуба, неовластен пристап, неовластена измена или неовластено откривање.

Чување

Банката ќе ги задржи вашите лични податоци во разумен период за цели споменати погоре или додека не побарате од нас да бидат избришани, или како што е согласно важечката законската регулатива.

Прифаќање и линкови до други веб-страници

Оваа веб-страница на Халкбанк може да содржи линкови до други веб-страници, кои се обезбедни како погодност за вас, но тоа не значи прифаќање на нивната содржина од страна на Халкбанк. Другите веб-страници може да имаат сопствени политики кои Халкбанк не ги контролира, така што не се однесуваат, односно не се контролирани од оваа изјава или политиката за информациска сигурност на Халкбанк АД Скопје.  

Cookie-ja

Терминот „cookie“ се однесува на делови од податоци зачувани на вашиот хард-диск кои содржат информации за вас. Халкбанк користи cookie-ја со цел да се идентификува корисничка сесија, но користењето на cookie не е на ниеден начин поврзано со некаква информација за персонална идентификација во однос на Веб-страницата на Халкбанк.

Кога ќе прегледувате некој од нашите веб-сајтови, може да биде зачуван одреден податок на вашиот компјутер во форма на „cookie“ за да биде искористено за автоматско препознавање на вашиот компјутер при следната посета. Cookie-јата  може да ни помогнат на многу начини, како на пример за идни надоградби на нашите веб-страници кои ќе бидат прилагодени на вашите интереси или за зачувување на лозинка за да не се внесува при секоја посета.  Доколку не сакате да ги примате овие cookie-ја, ве молиме соодветно да го конфигурирате вашиот интернет пребарувач, така што истиот ќе ги избрише сите cookie-ja од хард-дискот на вашиот компјутер, да ги блокира сите cookie-ja или да примате предупредување пред да се зачува некое cookie.

Сепак, можно е некои функционалности на веб-страницата на Халкбанк да не функционираат правилно без утреба на cookies. Халкбанк АД Скопје нема пристап или контрола над овие cookie-ја. Оваа изјава за приватност и заштита на лични податоци не ја покрива употребата на cookie-ја од било кое лице.

Укажување

Заштита од сајбер напади

Заштита од сајбер напади

Во изминатиот период, како на глобално, така и на локално ниво, се појавуваат зачестени сајбер-напади на компаниите, од кои може да имаат сериозни последици, како од финансиска, така и од репутациска природа.

Токму поради тоа, а како продолжение на октомври, кој е прогласен за месец на сајбер-сигурноста на глобално ниво, ХАЛКБАНКА АД Скопје сака да посвети дел од своето време за основна сајбер-едукација на своите клиенти.

Читањето на пораката нема да ви одземе повеќе од 5 минути од вашето време, а може да заштеди многу повеќе време и финансии.

Се разбира, препораките од техничка природа, како што се користење и ажурирана верзија на антивирусен софтвер, правила на заштитната мрежа (firewall), надградби на оперативните системи и апликации што ги користите, остануваат да важат како еден од основните столбови на одбраната од сајбер-напади. Но сепак, најслабата алка во целокупниот синџир на одбраната е човечкиот фактор. Тоа го знаат и злонамерните корисници и нивната цел е да го искористат овој факт.

За таа цел, ќе се осврнеме на некои од најактуелните напади што се изведуваат во периодот, со цел да бидете запознаени со актуелностите, а со самото тоа и подобро заштитени.

1. Напад преку посредник (man in the middle)

Еден од многу честите напади, од кој има големи финансиски последици, е нападот што се врши преку упад во компјутерските системи, пресретнување и измена на електронски пораки, доставување нови и измена на постојните фактури, вметнување нови банкарски инструкции за плаќање и сл.

Како пример за упад во комуникациите преку електронска пошта се случаите кога клиентите добиваат нови фактури од постојниот добавувач во кои инструкциите за плаќање се променети со оние во претходните фактури. Промената на инструкциите вообичаено се однесува на променета сметка/ИБАН во други банки во истата земја, во банки во други земји или, пак, има промена на називот на корисникот во странство.

Токму затоа, ве замолуваме да обрнете особено внимание на добиените инструкции за плаќање што може да бидат во самата фактура или како посебна инструкција и проверката за веродостојноста на инструкциите направете ја преку друг медиум различен од комуникацијата преку електронска пошта, односно преку телефонски разговор, СМС-порака или преку социјалните мрежи за комуникација.

Тоа се однесува и на инструкциите што му ги доставувате на вашиот купувач преку електронска пошта, за што препорачуваме, исто така, проверката на веродостојноста на инструкциите да ја направите преку друг медиум различен од комуникацијата преку електронска пошта.

2. Напад преку лажно претставување (spoofing attack or identity fraud)

Во последно време многу често се случува да добиете електронска порака што навидум изгледа како веродостојно известување од банката или од некоја друга институција што ви е добро позната и со стекната доверба кај вас. Но, доколку се задлабочите во пораката, може да забележите дека таа не е валидна, односно некои од параметрите не се вообичаени.
Неколку примери од тој облик се следните (ќе почнеме од наједноставните, кон покомплицираните):

- Не очекувате електронска порака со таа содржина, односно доколку немате сметка во банката, банката нема зошто да ви праќа каква било порака.

- Исто така, доколку не сте извршиле некоја трансакција, не е за очекување да добиете потврда дека е извршена некоја трансакција. Во претходните два примери, електронската порака содржи и прикачен документ (excel, word, pdf, zip, 7z…), кој содржи малициозен софтвер во него (вирус, тројански коњ...).

Во овие случаи, можно е регуларна порака од банката што веќе претходно е пратена до некој клиент да се користи како вектор за ширење на малициозниот софтвер. НЕ ОТВОРАЈТЕ ГО ОВОЈ ДОКУМЕНТ!!!

3. Напад преку фишинг (phishing attack)

Фишингот е добро осмислена измама чија крајна цел е прибирање чувствителни информации, најчесто дигитални белези за лична идентификација, како што се кориснички имиња и лозинки, PIN-ови за картички или PIN-ови за пристап до дигиталниот сертификат, при што измамникот се маскира сè со цел да изгледа на доверливиот ентитет во електронската комуникација со кој корисникот навикнал да работи.

- Електронската порака во која се бара да внесете ваши податоци, како што се: корисничка лозинка, PIN за вашата картичка, кодови за еднократна употреба или други лични податоци.

Независно дали лицето ве контактира по телефон, електронска пошта и дали се обидува да ви помогне во отстранувањето даден технички проблем за кој во моментот можеби сте побарале помош, доколку се случи погоре наведениот инцидент, веднаш прекинете ја комуникацијата со тоа лице и за настанот известете ја Службата за поддршка на Банката.

Се надеваме дека споделените информации ќе ви бидат од корист.

Важни се луѓето.

Срдечен поздрав,
ХАЛКБАНКА АД Скопје

Copyright 2014 HALKBANK АД Скопје. Сите права задржани. | Политика за приватност | Политика за колачиња