Општо

Карактеристики

Настојувајќи да се обезбеди висок квалитет на сервисот за Е-банкарство, и да се биде во чекор со модерните трендови, Халкбанк АД Скопје Ви нуди бројни поволности во тој дел. Генерално, сервисот нуди многу повеќе информации за разлика од она што би го добиле доколку посетите банка и тоа на многу едноставен и брз начин. Вашето е-банкарство дозволува  вршење трансакции од било каде.                                                                                                                          

SmartSend

SmartSend- Ѕвони ми на сметка!

SmartSend услугата ви овозможува лесно да префрлите средства со еден клик на контакт од вашиот телефонски именик кој има активна сметка во Халкбанк и успешно активирана услуга Smart Send.

Наменета за физички лица со активна трансакциска сметка и корисници на електронско и мобилно банкарство.

Овозможената услуга може да се користи преку мобилната апликација на Халкбанк АД Скопје и преку веб верзијата за електронско банкарствo.

  1. 1.Со избирање на полето SmartSend преку електронското банкарство или мобилната апликација ја активирате услугата со потврда на вашата трансакциска сметка и мобилен број.
  2. 2.За да извршите трансакција преку услугата SmartSend потребно е да го внесете износот што сакате да го префрлите и да  изберете контакт од телефонскиот именик и да ја потврдите трансакцијата.

*Контактот од вашиот именик потребно е да има активна сметка во Халкбанк и активирана услуга SmartSend со мобилниот број кој му е поврзан со електронското банкарство  за успешна да биде трансакцијата за плаќање и примање на средства.


Смарт Кеш

СМАРТ КЕШ

Повлекување готовина од АТМ на Халкбанк АД Скопје без употреба на картичка.

Наменета за физички лица со активна трансакциска сметка и дебитна картичка.Овозможената услуга може да се користи преку електронското банкарство и мобилната апликација.

Услугата овозможува поголема флексибилност при користењето готовина од страна на корисниците на електронско банкарство на Банката, како и од страна на нивни најблиски или трети лица, за што одлучува клиентот.

Мобилниот телефон на корисникот на електронско банкарство се претвора во уред за подигнување готовина или, пак, уред за праќање готовина на други лица, кои притоа и не мора да бидат клиенти на Халкбанк.

Со избирање на полето СМАРТ КЕШ преку електронското банкарство или мобилната апликација го генерирате 10 цифрениот код кој  треба да се искористи на АТМ на Халкбанк во времетраење од 12 часа.

Повлекување готовина без картичка сега е лесно  во неколку чекори.

*Упатство Смарт Кеш

Предности

Предности

  • Можност за проверка на состојбите на Вашите сметки, кредитни картички, депозити, кредити 
  • Изводи од Вашите сметки 
  • Дневни трансакции
  • Реализирани трансакции за одреден период
  • Сите типови на плаќања - денарски, девизни како и креирање на шаблони 
  • Сите останати работи кои би ги направиле во Банка
  • Времено блокирање на дебитна или кредитна картичка
  • Промена на лимити на кредитни и дебитни картички за плаќање на ПОС терминали, АТМ и E-commerce
  • Превземање на амортизационен план од кредитот во PDF форма
  • Инструкции за извршување на девизни плаќања
  • Статус на картичките - Активна/Блокиран

Преку Електронското банкарство може потполно да менаџирате со Вашите сметки.

Прашања

Често поставувани прашања

Како може да аплицирам за е-банкарство?

Потребно е да ја посетите најблиската филијала на Халкбанк и да аплицирате за електронско банкарство за физички лица, преку пополнување на формулар.

Формуларот е достапен и на веб страната на Халкбанк АД Скопје, на следниот линк

Од каде можете да го превземете и пополните, а потоа да го доставите лично во најблиската филијала. По аплицирањето во филијала и потпишување на договор, на Вашата регистрирана е-мејл адреса ќе пристигне личен идентификациски број (ЛИБ токен)  кој заедно со уште еден податок (број на трансакциска сметка или псевдо број на дебитна или кредитна картичка) можете да го искористите за генерирање на корисничко име и лозинка.

Подетално упатство се наоѓа на следниов линк

Колку изнесува надоместокот за користење на електронско банкарство за физички лица?

Еднократен надомест за ЛИБ токен е 200,00 денари и месечно одржување од 40,00 денари и се наплаќа автоматски од вашата трансакциска сметка. 

Каква документација е потребна?

  • Барање за користење на електронско банкарство за физички лица.
  • Договор за користење на  електронско банкарство за физички лица.

Дали е потребен токен?

Не.За користење на сервисот  електронско банкарство за физички лица не е потребен токен. За увид во состојбата на Вашите сметки, трансакции, изводи итн., доволни се корисничко име и лозинка. При вршење на трансакции, на Вашиот регистриран мобилен телефон ќе биде испратен авторизациски код во форма на SMS порака, кој ќе треба да го внесете како авторизација при плаќањето.

Copyright 2014 HALKBANK АД Скопје. Сите права задржани. | Политика за приватност | Политика за колачиња