Општо

Карактеристики

Настојувајќи да се обезбеди висок квалитет на сервисот за Е-банкарство, и да се биде во чекор со модерните трендови, Халкбанк АД Скопје Ви нуди бројни поволности во тој дел. Генерално, сервисот нуди многу повеќе информации за разлика од она што би го добиле доколку посетите банка и тоа на многу едноставен и брз начин. Вашето е-банкарство дозволува  вршење трансакции од било каде.                                                                                                                          

Предности

Предности

  • Можност за проверка на состојбите на Вашите сметки, кредитни картички, депозити, кредити 
  • Изводи од Вашите сметки 
  • Дневни трансакции
  • Реализирани трансакции за одреден период
  • Сите типови на плаќања - денарски, девизни како и креирање на шаблони 
  • Сите останати работи кои би ги направиле во Банка

Преку Електронското банкарство може потполно да менаџирате со Вашите сметки

 

 

Прашања

Често поставувани прашања

Како може да аплицирам за е-банкарство?

Потребно е да ја посетите најблиската филијала на Халкбанк и да аплицирате за електронско банкарство за физички лица, преку пополнување на формулар.

Формуларот е достапен и на веб страната на Халкбанк АД Скопје, на следниот линк

Од каде можете да го превземете и пополните, а потоа да го доставите лично во најблиската филијала. По аплицирањето во филијала и потпишување на договор, на Вашата регистрирана е-мејл адреса ќе пристигне личен идентификациски број (ЛИБ)  кој заедно со уште еден податок (број на трансакциска сметка или псевдо број на дебитна или кредитна картичка) можете да го искористите за генерирање на корисничко име и лозинка.

Подетално упатство се наоѓа на следниов линк

Колку изнесува годишниот надоместок за користење на електронско банкарство за физички лица?

Годишниот намоместок за користење на електронско банкарство за физички лица е 200 денари и се наплаќа автоматски од Вашата трансакциска сметка.

Каква документација е потребна?

  • Барање за користење на електронско банкарство за физички лица.
  • Договор за користење на  електронско банкарство за физички лица.

Дали е потребен токен?

Не.За користење на сервисот  електронско банкарство за физички лица не е потребен токен. За увид во состојбата на Вашите сметки, трансакции, изводи итн., доволни се корисничко име и лозинка. При вршење на трансакции, на Вашиот регистриран мобилен телефон ќе биде испратен авторизациски код во форма на SMS порака, кој ќе треба да го внесете како авторизација при плаќањето.

Смарт Кеш

СМАРТ КЕШ

Повлекување готовина од АТМ на Халкбанк АД Скопје без употреба на картичка.

Наменета за физички лица со активна трансакциска сметка и дебитна картичка.Овозможената услуга може да се користи преку електронското банкарство и мобилната апликација.

Услугата овозможува поголема флексибилност при користењето готовина од страна на корисниците на електронско банкарство на Банката, како и од страна на нивни најблиски или трети лица, за што одлучува клиентот.

Мобилниот телефон на корисникот на електронско банкарство се претвора во уред за подигнување готовина или, пак, уред за праќање готовина на други лица, кои притоа и не мора да бидат клиенти на Халкбанк.

Со избирање на полето СМАРТ КЕШ преку електронското банкарство или мобилната апликација го генерирате 10 цифрениот код кој  треба да се искористи на АТМ на Халкбанк во времетраење од 12 часа.

 

Повлекување готовина без картичка сега е лесно  во неколку чекори.

 

*Упатство Смарт Кеш

Биди информиран за

ПОТРОШУВАЧКИ
КРЕДИТИ

Кажи ја Твојата потреба!

Биди информиран за

ДЕТСКО
ШТЕДЕЊЕ

Штеди за твоите деца

Оди на

Е-банкарство

Прави Банкарски трансакции
од секаде!

Copyright 2014 HALKBANK АД Скопје. Сите права задржани.